8 januari 2009

Fredagsfärger


13 kommentarer:

Jules sa...

Härlig bild!
Det sprakar om den :)
Jag försökte fånga fyrverkerier - men misslyckades totalt :/
Ha en underbar fredag

Anonym sa...

WOW! Det var en färgsprakande bild! Dessa fyrverkerier som som skjuts iväg är det inte så ofta man får möjlighet att ta bilder på. Mitt stativ låg i bilden i flera delar eftersom det var trasigt. Jag lyckades dock ta några ok-bilder på nyårsnatten!

Jag passar på och gör lite reklam för fotoutmaningen som varar året ut. Delta du också! Utmaningen hittar du på denna sidan http://365foto2009.wordpress.com
Hoppas att du hänger med!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hur i hela friden har du lyckats med den fina bilden !?!?!
Jag som inte ens kan fånga ett levande ljus , jag du är så duktig !!!!!!
Läste ditt förra inlägg och ja, vad gör man/du ?
Det är väl bara till att lägga sig ner och jäsa . Det finns väl en mening med att man blir helt sjukskriven och det är ju att ta det lugnt , för man vill ju inte ha kvar foglossningen efter födseln ...
Så luta dig tillbaka Sarah , beställ tv serien "Vänner" boxen så har du att göra ett tag :-)
Hoppas du är nöjd med håret !!
Många kramar / Lotta

Lena sa...

GOTT NYTT ÅR!!! =)
Snygg bild. Vad duktig du är. Det är ju svårt att plåta fyrverkerier.
KRAMEN!

Mitt bidrag: Tematoken.

Veronica sa...

Skit snyggt fotat!! I like!
Foglossning är inte kul!!! Det enda som gäller är ryggläge så passa på =)

Kerstin sa...

Wow, det var riktigt snyggt fotat! Du är så himla duktig. :) Ta och vila nu och ha en slapp och slö fredag.
Ha det gott.

Anonym sa...

snygg bild!

Dom 18 veckorna kommer att gå fort. Jag blev också sjukskriven ungefär vid den tiden och det är rätt skönt att slippa jobba när man har foglossning. Har du fått remiss till vattengympan?
kram maria

Mia sa...

Wow, en sån fin fyrverkeribild! Den har du verkligen lyckats med. Och extra bra att den gick i lila. :)

Ha en fin helg!

annette sa...

Så duktigt att lyckas med fyrverkeribilder tycker jag, jättesvårt med det har jag, urskön bild!

Ha en bra Helg!

annette

Della sa...

Den var jättefin!. Jag lyckades inte alls med mina fyrverkeribilder.

Anonym sa...

Oh vilken fin bild, supersnygg

Anna Hammar sa...

härlig fyrverkeribild, det är inte det lättaste att fånga.. perfekt till temat

Jah Hollis sa...

Inte illa att lyckas fånga fyrverkeriet så snyggt!