11 januari 2009

FOTOTRISS - Fotografera ett motiv ur tre vinklar




25 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild

Anonym sa...

mycket fin, och luktar gudomligt..;)

ha en bra dag!

Anette sa...

Härlig med blommor. Jag har bara haft vita hyacinter i år! Uppifrån bilden var häftig! /Anette

Anonym sa...

Så fint, man kn nästan känna doften. Fina bilder allihopa. Eva

Eva-Lena Sjösteen sa...

Hyacinter så vackra och så underbart doftande, fina bilder.. /E-L

Anonym sa...

Godmorgon o tack för titten in till mig! Men nu minns jag dig!
Härlig bild hos dig, riktigt känner doften ända hit till Hälsingland!
Hunden är en tik o heter Ditte...undrar vad du har i magen, hi, hi!
Kramen!
Ragnvi

Anonym sa...

Min favorit är utan tvekan uppifrån! För övrigt är vita blommor väldigt vackra!

annette sa...

Ja, dessa blommmor är så vackra, första bilden uppfrån är en klar favorit, tittar inte så ofta från det hållet.

annette

Anonym sa...

Fortfarande lite julkänsla kvar... Fina bilder!

Ulrica sa...

Vilka fina bilder, de känns så sköra på något sätt. Gillar första bilden allra bäst.

Kerstin sa...

Härliga bilder alla tre. Den första blir min favorit idag.
Ha en härlig söndag.

Anonym sa...

Såå fint med vita Hyacinter! Man riktigt känner doften ända hit!

Anonym sa...

Jag känner nästan hur den doftar!
:-)

Proforma sa...

Så vackert med vita hyacinter! Fina bilder!

Anonym sa...

Mina hyacinter har inte blommat än, de är rosa ser det ut som.Fin triss/Boel

Lena sa...

Riktigt vackert. Jag gillar! KRAMEN!

Mitt bidrag... Tematoken.

Paula sa...

Hi hi hade vi samma tanke... Fina bilder som alltid... Visst har din mamma rätt.. Det är den bästa stunden på dagen.

Anonym sa...

Wow, uppifrån var ju jättehäftig!

Anonym sa...

Hej! fina vinklar på fotografiet.
Hej svejs /Anna-Carin

Synnøve. sa...

En vit vacker hyacint.
Första bilden är min favorit hos dig.
Ha det gott.
Synne.

Marie sa...

Uppifrån bilden gillar jag lite extra. Ha´det.

trivago sa...

Så vackert. Synd att doften inte känns genom datorn!! De luktar ju så gott!

Anonym sa...

Fina bilder på hyacinten, de doftar så gott!

/Caroline

Baronessan sa...

Superfina bilder. Gillar uppifrån bäst!

Jah Hollis sa...

Man kan känna doften, ur alla vinklar. :-)