11 januari 2009

Mamma du har rätt!


Foto: Sarah Persson

En dag när jag besökte mina kära föräldrar satt min lilla mamma vid köksbordet med värsta smajlet. Hon såg så nöjd ut. Hon berättade för mig att den bästa stunden på dagen var då hon satt alldeles själv med sin kaffe, macka och korsordet. Det såg så mysigt ut. Jag håller med min mamma, det är väldigt mysigt att sitta alldeles ensam, i tystnad med en stor kaffe latte. Jag har fått smak på att göra kaffe latte nu och använder då min kära mjölkskummare från Bodum som jag fick av min kära storasyster Mia förra året. Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag njuter oxå i allra högsta grad vid frukostbordet på morgonen, jag, tidningen och filtallriken och gärna ett juiceglas - det är en bra start på dagen!

Sarah sa...

Mmmmmm håller med dig totalt Vera!