7 januari 2011

Nu räcker det med snö!

Puh, nu är vi trötta på att det är så mycket snö! Välkommen våren säger jag och många med mig. Jag älskar årstiderna men det behöver inte komma snö så tidigt på hösten.

Nytt år är lika med ny design på bloggen. Ni som känner mig vet ju hur ombytlig jag är =) Har till och med ändrat om i vardagsrummet här hemma. Känns som en frisk fläkt och det blev hur bra som helst. Mannen i huset tror att det är han som kommit på lösningen, nåja det kan han väl få tro ... Vi börjar verkligen att komma iordning här hemma i vår lya. Visst har vi många drömmar om olika projekt, men vi tar det lite lugnt på den fronten just nu och bor in oss först. Jag ångrar inte en dag att vi flyttade till vår "villa-vagn" som jag kallar vårt hus som ser ut som en skokartong. Inte direkt vidare vackert utvändigt men oerhört funktionellt invändigt. I love my house!

Må så gott där ute i snö-ovädret gott folk!

Inga kommentarer: