2 januari 2011

En stillsam söndag



God fortsättning gott folk. Ett nytt år har vi framför oss, vilken känsla! Jag kommer och tänka på tv programmet "Så mycket bättre" i skrivande stund. Allt kan bara bli bättre, en skön känsla jag har och som jag kommer försöka fokusera på framöver. Inte för att jag har eller har haft det dåligt, utan för att försöka hålla kvar tankarna på allt som är positivt. Även försöka tänka ofta på allt jag har. Friska barn, en härlig familj och massa härlig kärlek. Jag vet att tiden som jag har framför mig brukar vara ganska jobbig, jag hatar nämligen att vänta på våren. Januari månad är inte min favorit precis. Men men, för att det skall kunna bli vår och sommar så måste den månaden också gå förbi. Idag städade vi ut Julen, åh vad skönt det kändes. Ett litet steg närmare vår!

Inga kommentarer: