22 december 2009

Julstämmning

Nu börjar jag bli riktigt rastlös och uttråkad på att vara hemma och inte göra nåt! Alva är mycket bättre och har bara jätte lite hosta nu. Det är ju underbart, finns inget värre än när barnen är sjuka! Man lider så med de och vill bara att de ska ha det bra. Men jag vågar inte ta ut henne nu innan Jul och dessutom är det svin kallt ute. Ingen vill komma hit heller, vilket jag verkligen förstår. Ingen vill ju riskera att bli dålig innan Jul. Jag är ju sån själv =) Men det absolut värsta jag vet är MAGSJUKA! Jag får panik bara tanken på kräk och diarré! Mina barn måste sprita sig när de kommer hem från att ha varit borta. Både jag och Donny är lite känsliga för bakterier ha ha ha. Så vi spritar oss och spritar oss. Ja ja lite skit rensar magen säger de flesta =)
Idag gör vi mest ingenting, bara myser och gosar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!!!
Är du rastlös nähä kan jag inte tro hihi.. Skönt att hon är bättre.. Nej magsjuka kan man verkligen hålla sig ifrån.. blääää.. Ha en underbar onsdag (jag skall jobba =) ) Kram plus

Kerstin sa...

Ja där har vi nåt gemensamt. Jag tvättar händerna jämt. :)
Vilken liten söt lucia.
Tack för dina snälla ord om vårt kök. Det värmer.
Ha en riktigt God Jul, Sarah.