8 april 2009

Äntligen...

... har mannen i huset beställt nu dator till oss. Åh vad roligt det ska bli! Jag har längtat efter Windows Vista, Cs 3 mm. Större utrymme på hårddisken har jag nu fått lärt mig att det är väldigt bra! Nu körs det back-up för fulla muggar här!
Snart kommer en "gammal" vän till mig och fikar. Jag ska lyxa till det och göra våfflor tänkte jag, det är sååå gott och underskattat ;O)
Som synes till höger på bloggen är det "bara" 44 dagar kvar till prinsessan kommer ut nu. Igår kände jag att sammandragningarna gjorde lite ont. Hon får gärna komma lite tidigare men får gärna ligga kvar några veckor till...

4 kommentarer:

Ewa sa...

Roligt med ny dator. Vi fick en ny bärbar i julklapp av svärfar, och det är Vista på den, och stor hårddisk. Har ändå en extern en också, där jag har musik och annat. Bränner foton då och då, ifall att nåt kraschar.

Spännande. Nu är det inte länge kvar. Min bror och hans fru har tiden ute den 12:e, då de planeras få sitt 5:e barn... :S

Gott med våfflor. Måste inhandla ett nytt våffeljärn.

Kram och trevlig påsk
/Ewa

Paula sa...

Vad roligt med ny data... Men vart tar tiden vägen?? Det är ju inte alls lång tid kvar tills du är trebarns mamma, kanske kanske vi kan ta en fika då.. för då måste jag ju komma och titta på henne... Ha en underbar påsk kram plus

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh vad skönt med en ny dator !!
Jag man fattar inte hur man stått ut när man väl får en ny , usch vad man är bortskämd .
Hoppas ni får en riktigt trevlig påsk !!
Vi ska ha gäster mest hela tiden , kul !
Det är fördelen med flytten , vi har det aldrig tomt här på helgerna , de är alltid nån som kommer på besök :-)

Klappa om magen nu !

Kraam !

maria sa...

Spännande! Kom Isak och Noah för tidigt?