8 mars 2009

FOTOTRISS - Färgkontraster




15 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder där den andra blir min favorit!
Ha en riktigt skön söndag! Kramis

Randi sa...

Sköna sommarbilder!
Min favorit blir nog den sista.

Kerstin sa...

Oj så härliga sommarbilder med fina färgkontraster. Längtar efter att känna vatten mellan tårna. :)
Mittenbilden kniper till lite extra i hjärtat. :)
Ha en skön söndag.

Anonym sa...

Härliga kontrastrika bilder.
Med det röda på alla.
Den sista gillar jag lite extra.
Ha en riktigt skön söndag!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Den lilla polisen är så söt där han sitter i sanden.

Må gott, önskar Irene

Norrsken och stjärnfall sa...

Så härliga mysiga sommarbilder. SOm jag längtar efter sommaren. Jag gillade bild nummer två mest.
Ha en bra dag

Anonym sa...

Jättefina bilder alla dina!!
Men den andra bilden var härlig, med den röda kannan som kontrast.

Ha det gott // Nettan

Anonym sa...

Det var en fint smmanhållen triss!! Me like! ;)
Kramen, Maria

Hedwig sa...

Härliga sommarbilder, gillar mittenbilden.

annalarssonphotography sa...

Så fina sommarbilder! :)
Min favorit blir den sista!

Ha en fin söndag!
Anna

Anonym sa...

Härliga sommarbilder i klara fina färger.
Vackra bilder. Fast polisen i mitten blir min favorit...så söt så.

Anki N

Ulrica sa...

Vilken genomtänkt triss, färgkontraster, rött och blått samt barn. Riktigt snyggt och kreativt.

Photos by Storm sa...

Sötaste killen i poliströja och röd kanna/lis

Anonym sa...

sommar...just idag när vädret varit så grått och blött längtar jag ännu mer. Så fint med de röda detaljerna. den lille sötnosen på stranden blir min favorit.
Ha det så bra

anemonen sa...

Fina kontraster. Bild två är min favorit. En god vecka önskar jag dig.