6 mars 2009

F R E D A G !

Har precis skickat iväg Isak på hans första klassfest med disko. Oj vad det pirrade i hans mage! Han hade bestämt kläder och frisyr i förväg. Min älskling har blivit så stor! Tiden rinner iväg när jag tänker tillbaka. Nu är det snart nio år sen han såg solens ljus för första gången. Vart har den tiden tagit vägen? Och Noah är snart fyra år! Prinsessan i magen kommer ut om tio veckor (om jag inte går över tiden tre veckor som sist...).
Ikväll blir det fredagsmys i soffan. Om jag inte somnar innan mannen i huset dukat fram alla godsaker. Fick idag reda på att mitt "järn-värde" ligger på 110. Helst ska man inte ha under 120. Inte så konstigt att jag är TRÖTT hela tiden ;O)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja tiden har en tendens att rusa iväg och rätt vad det är är barnen vuxna och står på egna ben. Njut av tiden du har med dom. Den går alldeles för fort. ;)
Ha en fin helg.
Kram

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Jag har haft ett järnvärde på runt 114 ganska länge nu, men gillar inte att ta järntabletterna som man blir helt konstig av i maggen, så jag försöker äta blodpaltbröd med messmör istället för att få i mig järn. På jobbet håller de på att smälla av för de tycker det låter så äckligt och ingen vill smaka =) Men det smakar ungefär som vanligt tunnbröd, så det går bra.

Jag har väl runt 6,5 vecka kvar nu, plus minus ett par veckor. Ujuj, det börjar bli så verkligt nu att jag nästan börjar fundera på vad jag gett mig in på...