6 januari 2009

Tisdagstema - Vinter


10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken charmig bild på barnet.Min son som är 6 år älskar också åka skridskor och tränar ishockey också. Ha en fin dag! Mvh Marie

Anonym sa...

Vilken bra bild, kul med skridskoåkning tycker jag!

Kerstin sa...

Underbar bild, jag kommer på mig själv med att sitta med ett leende på läpparna när jag ser den. :)
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Barn och is är kul, minns när sönerna var små och åkte skridskor på dammen här!

/Caroline

Anonym sa...

Härligbild skall åka skridskor i morgon:)

Anonym sa...

Mycket söt bild du visar på din Vinter:-)

Anonym sa...

Åhh vilken härlig vinterbild på liten gullig kille med hjälm!

Paula sa...

Vilken underbar vinterbild.. Kram

Mia sa...

Åh en sån härlig bild!!

Hoppas du har en fin tisdagskväll.

Jules sa...

Fin tolkning <3