17 januari 2009

Hemmagjord pizza!


När vi kom hem idag efter en hel dag i badhuset satte sig mannen i huset vid datorn för att kika på en ny dator. Jippi tänkte jag, äntligen ska man kunna använda datorn efter behovet som man har. Mitt är ju att kunna blogga, arbeta med mina bilder och hålla kontakten med omvärlden. Efter en stund berättade mannen att han nog upptäckt varför datorn betett sig så underligt de senaste dagarna. Isaks dataspel är förmodligen boven i dramat, allt som man sparar när man spelat sparas på hårddisken i datorn vilket innebär att den blir näst intill full då. Tjoho, mannen i huset kanske har hittat felet...jag blev så glad för nu kan jag tömma kamerans bilder och jobba med de igen. Ovan syns en bit från vår hemmagjorda pizza som jag och minsta kocken i familjen gjorde alldeles nyss - den var super duper god!

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Mmm, smarrig bild. Och vad skönt att det löser sig (förhoppningsvis) med datorn. Numera är man ju helt handikappad utan dator - annat var det förr. Och mycket tråkigare.

Paula sa...

Härlig pizza. Attans jag som lämnade in Sophias data på Onoff idag skulle kanske lämnat den till din man istället.