18 januari 2009

FOTOTRISS - Frost




Foto: Sarah Persson

20 kommentarer:

Anonym sa...

Frostigt och fint: Alla bilderna är fina, svårt att välja ut nån så då får det bli bild tre. Tack för kommentaren hos mig. Eva

Anonym sa...

Fina bilder, gillar den sista mest! Ha en bra dag.

Della sa...

Fint med frostbilder. Tack för dom!

Anonym sa...

Gillar den första bilden! Jätteläcker, och kul!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Fina frostbilder hos dig, denna gråa söndag/E-L

Anonym sa...

Underbart vackert med frost i dina bilder:-) Ha de.. /Pialotta

Anonym sa...

Jättevackra bilder hos dig och jag tycker mest om din första bild.
Ha en skön söndag!
Kramis

Anonym sa...

Jättesnygga bilder på frosttemat!Alla tre är lika fina.

Photos by Storm sa...

Din andra bild fastnade jag särskilt för. Bra perspektiv/Lis

Kerstin sa...

Den i mitten är min favorit. Gillar ljuset.
Ha en fin söndag.

Anonym sa...

Härliga bilder. Den sista blir min favorit. Ha en underbar frostig dag ;)

Anonym sa...

Tvåan blir dagens favorit i din triss!

Unknown sa...

Morrn.

Den "översta delen av häcken"?

Tycker jag du lyckats bäst med.
Ha de bra
Hasse

Anonym sa...

Fina frostbilder alla tre, den sista blir min favorit!

/Caroline

Synnøve. sa...

Hej.
Fina bilder du valt till din triss idag.
Jag gillar tvåan bäst.
Synne.

Anonym sa...

Vackra bilder! 2:an blir min favvo idag. :) Kramen, Maria

Jah Hollis sa...

Snygga froststudier. Gillar speciellt den i mitten, för ljusets skull.

Pia sa...

Tack för din kommentar idag!! Dina bilder är kanonfina!! Favvo! Bild nr.2. Må så gott i veckan!!

trivago sa...

Jättefina bilder på frost! Vinter kan trots allt vara riktigt härligt ;o)

Anonym sa...

Det som sista bilden visar vill jag visa på min uteplats. Fint!