10 september 2008

Lite bättre nu!

Nej nu får jag allt rycka upp mig, så här kan det inte vara! Jag får helt enkelt tänka mig frisk. Är i och för sig inte sjuk men känner mig inte helt hundra ok heller. Bättre förkylningen bryter ut så man kan vara hemma och kurera sig. Det var så läskigt förut idag. Jag lider ju tyvärr av migrän som kommer titt som tätt. På det senaste har jag lyckats hålla mig fri från migrän. Men helt plötsligt idag på eftermiddagen dök det på mig. Jag fick sånt där flimmer för vänstra ögat (ni som har migrän vet vad jag talar om!). Det hände när jag körde bil. Gissa om det var läskigt! Som tur var bröt det inte ut på riktigt utan blev en sån där konstig migrän i stället. Jag höll mig stadigt på vägen, men det var med nöd och näppe.
Hoppas på en friskare och positivare dag imorn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vännen, är det konstigt att din kropp säger till att jag är ledsen... Migrän är inge roligt... tur du höll dig på vägen. Hoppas att du får en bättre dag idag. Många kramar plus. Vet du får inte färdigt kaffe när jag kommer till jobbe.