11 september 2008

Fredagsfärger - GUL


14 kommentarer:

Julhuset sa...

Vilken härlig gul bild.

Anonym sa...

Tjusigt foto på en härlig blomma!!! :-)

Anonym sa...

Härligt somrigt gult! Det är det inne hos mig också.

Anonym sa...

Vilken fin bild.Gult är inte fult.
mvh åsa

Husbilen Credo sa...

Vackert med gula blommor även om uttrycket gul är ful så stämmer inte det.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Ninni sa...

Mycket snyggt!! Härlig stämning i bilden tycker jag. Dessutom gillar jag verkligen solrosor:-)
Vad snyggt du gjort med din copyrightstämpel.
Ha en skön helg! Kram Ninni

Anonym sa...

Vilken fin bild, verkligen!
Ha en trevlig helg !

Anonym sa...

Riktigt solgul Solros!
Ha en skön helg!

Wickans värld sa...

Här blir det mycket fågelmat!

Anonym sa...

Älskar solrosor! Läcker bild!!

Jah Hollis sa...

Solrosor är sympatiska på något vis.

Anonym sa...

En vacker solros trots att den börjar se lite överblommad ut. :)

Kerstin sa...

Sicken fin bild du tagit och jag kan tänka mig att fåglarna kommer att njuta av skörden. ;)
Ha en jättebra helg.