29 januari 2009

Fredagsfoto


13 kommentarer:

Jules sa...

Så söt :)
Kan tänka mig att han ofta spelar på sin fina gitarr.
Ha en jättefin helg Sarah :)

Kerstin sa...

Vilken fin bild. Antar att ni får höra många hitlåtar från honom. ;)
Ha en fin dag.

Anonym sa...

En liten musiker redan, han har stilen inne. Härlig tolkning/Boel

Anonym sa...

Ja vilken härlig bild. Självklart är barnens livets melodi helt klart. Min kille går med sin gitarr här hemma och drar sina egna truddeluttar för oss alla. trevlig helg!

Baronessan sa...

Vilken gullig bild! En blivande rockstjärna kanske?

åsa sa...

Gullig bild. En liten Cornelis??

Anonym sa...

vilken tuffing!

Anonym sa...

nej, jag är hemma och förbereder mej för förlossningen. DEt hade varit alldeles för tungt att jobba nu det sista. Foglossningen känns inte så mycket längre men jag har ont i ryggen, är super trött och fötterna svullnar...Nu längtar jag bara efter att den ska komma ut :)

Anonym sa...

Så söt liten musikant :-) Må gott!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

En blivande Idol kanske , utstrålningen har han ju helt klart !!
Idag har jag vikarierat på en montessoriförskola i stan , och det var riktigt kul , nu får jag gå och hoppas på att ngn blir med barn eller nåt där !!
Ha en fin helg vännen !!
kram/Loppan

Ulrica sa...

Vilken go' liten musikant...

Anonym sa...

Härlig bild på ett charmigt barn!
Ha en skön fredag // Nettan

Mita sa...

Jag tror att du har dagens vinnare, ha det bra