20 augusti 2010

Fredagskänslan har infunnit sig!

Jo jag har en bildblogg ... Men just nu finns det inga bilder att lägga upp här, tyvärr! Jag längtar till den dag då jag har tid och lust att plocka fram min kära vän - Nikon. Den är i en låda någontans i en kartong nu. Den ligger där och väntar på att få packas upp. Vi hade totalt 98 flyttkartonger när vi flyttade till nya huset. Nu är det "bara" 20 kvar att packa upp. När skall jag få tid att göra det?
Idag är första fredagen på jobbet på 1,5 år. Fredagskänslan infann sig redan i morse när jag åkte till jobbet. Noah har beställt tacos till i kväll. Jag längtar hem, jag vill hem till min familj nu! Jag sitter på jobbet och har lite rast i skrivande stund. Igår hade jag redan jobbat mina 40 timmar så det har varit en hård, intesiv men rolig arbetsvecka. Tröttheten har jag inte släppt fram förrän ungarna har lagt sig, runt 20 tiden. Då har jag simmat ner i soffan och bara glott på tv. Tvätten, städet och det andra har jag blundat för denna veckan ...

Inga kommentarer: