1 juli 2010

Premiärdopp!

Tjoho - here the fish come!

"Doppa tårna i vattnet - krabborna kommer!"
"Doppa tårna i vattnet - fiskarna kommer!"
Doppa tårna i vattnet - Hajarna kommer!"
Noah är lite skeptisk som synes ...



Efter doppet tog vi självklart en mysig fika!
Ok, jag erkänner väl då - JAG ÄR EN BADKRUKA! Ni som känner mig VET att det måste vara minst 25 grader i vattnet om jag skall våga doppa några tår i vattnet ... brrrrr! Jag är tillsammans med en FISK (själv är jag stjärntecknet fisk ... kan man inte tro). Min FISK är verkligen som FISKEN i vattnet. Jag är motsatsen till min FISK. Vi har tre barn varav ett av de oxå är en FISK - Isak. Noah har nog (tyvärr) ärvt min feghet för vatten, han är dock lite tuffare än sin mamma så det finns ju hopp. Alva - ja jag undrar om hon blir en FISK hon oxå. Hade hon fått bestämma idag så hade hon gladeligen hoppat rätt i vattnet. Hon blev sur på sin mamma när hon inte fick det idag.
Vi hade en underbar kväll vid havet (Rörtången). Jag känner att vi bor på det perfekta stället - Pärlan Västkusten med bara 10 minuter från havet! Kan inte bli mycket bättre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp ilken härlig blogg du har!! Full av fina bilder och söta barn. La till dig bland favoriterna direkt så att jag kan komma tillbaka. Kram

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Jag premiärdoppade mig igår och det var så härligt! Och hos oss var det faktiskt 25 grader i vattnet :) Låter ju helt underbart att ha så nära till härliga badställen vid havet!