26 maj 2010

Nu händer det grejjer minsann!


Vitt, vitt och vitt =)


Vi blev förälskade med en gång i denna härliga lampa!
Den hänger i vår trappa.


Minimalt med prylar!



Mina Greengate koppor på våra nya
hyllor, såklart!

Puh säger jag ... Det finns nog inte en muskel i hela min kropp som inte känns just nu. Aj aj aj, men det är lite sådär ont-gott faktiskt. Anledningen till min onda kropp är att vi sedan i lördags har fixa och donat i vårt lilla radhus inför en kommande försäljning. Vi har nämligen blivit med hus. Det är sant! Vi hittade till slut ett hus som vi köpte och det känns både härligt och overkligt på samma gång. Så nu är det "home-styling" av vårt radhus som gäller dygnet runt. Eller rättade sagt, vi gör klart renoveringen som vi påbörjade för ca 2 månader sedan. Sätta några stackars lister på plats, göra klart en vägg i köket etc. Det som skulle bli ett litet jobb blev ett jätte stort jobb. Imorn kommer fotografen och fotar för på fredag kommer förhoppningsvis radhuset ut på Hemnet!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Men åh, vad kul! Grattis!!! Kul med lite homestyling, även om det blir alldeles för mycket jobb. Men vad fint ni har det. Synd att flytta, eller hur? ;)
Maskroslampan är jättefin, skulle gärna haft en själv om den inte vore så förbenat stor.
Må så gott och lycka till nu.
Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Stort Grattis Sarah , OJ va roligt !
Den som väntar på något gott .... det ser jättefint ut i köket, ställ dit lite färska kryddor och några lökar på ett fat oxå så är det oemotståndligt ;-)
Stort LYCKA TILL och hoppas ni får ritkigt många köpare !!!
Kraam/Lotta

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

P.S gillar den där lampan oxp , mycket ....Ikea ???
Skulle vilja ha i teve rummet :-)
D.S

Sarah sa...

Tack ni söta! Det har varit ett lite slit att få färdigt. Ni vet, sätta klart lister och hyllor osv. Men nu, när allt kommer omkring är det med lite vemod som jag ska lämna mitt kära radhus som vi fått i ordning precis så som vi vill ha det. När radhuset är sålt då kan jag börja tänka på alla projekt som skall göras med huset. Tur är ju att alla STORA grejer redan är gjorda.