22 april 2010

2/3 av mina älsklingar!



Jag kan inte se mig mätt på mina fina och vackra ungar! Kameran låg framme och jag plåtade Alva och Isak, det blev si sådär 50 bilder. När jag väl kommer igång är det svårt att sluta trycka på avtryckaren =) Lillprins Noah var ute och lekte så det fattas en härlig unge på bilderna! Gissa om jag blev glad då jag upptäckte att jag kan sätta en toffs i en liten Alvas hår!
De personerna som Alva är gladast i är sina brorsor! Så fort de kommer eller om hon hör deras röster blir hon glad och skrattar. Det härligaste för en mamma måste ändå vara att se sina ungar kramas och visa kärlek till varandra!
Idag skiner solen och man blir glad i hela kroppen. Det är härliga färger i varje liten täppa och lökarna spirar. Vår gula härliga forsythia börjar få sin fina färg och fåglarna kvittrar som bara den!
Ha en fin dag alla goa!

Inga kommentarer: