21 mars 2010

Några av dagens bilder på vår härliga dag!



Idag packade vi oss i bilen och for iväg till Åsebygerg, det ligger väl ca 1,5 mil från oss. Det vankades scaoutdag för Isak med temat "Vårtecken". Vi har aldrig varit med på någon heldag med familjen så det var premiär för oss. Extra spännande för oss var att min pappas familj på farfars sida kommer från de trakterna. Väl framme mitt ute i skogen insåg vi dock att inte vi alla kunde följa med då vi hade vagnen med oss och Alva är lite väl tung att bära omkring bland stenar, rötter, mossa, kvistar osv. Det gjorde inte så mycket för Isak, han hängde på de andra på vandringen genom skogen. Noah blev väl minst glad av oss, han hade nog velat följa med STOREBROR. Vi hängde inte läpp utan gick själva på en liten vandring. Himlen sken upp och solen tittade fram, fåglarna kvittrade och jag hade med mig min kära NIKON. Några bilder (typ 100) blev det. Efter deras långa vandring på ca en timma var det dags för korvgrillning över öppen eld. Gissa om det var populärt! Men oj vad vi luktar eld hemma nu... Får tvätta allt men jag är ju van vid att tvätta ;-)

Inga kommentarer: