8 januari 2010

- 16 grader, brrrr!

När jag ser bilden drömmer jag mig bort lite grann...
Kanske det är en strand =)

Många med mig fryser som bara den just nu. Och jag som är en människa som fryser jämt även om det inte är minusgrader! Jag har sagt det förut: Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men hur gör man när det är så kallt som upp emot -20 grader ute??? Då fryser man ju som attan även i ansiktet. Svårt att skydda alla kroppsdelar. Jag vill helst inte ta ut minstingen nu i kylan (hon är ju bara sju månader).
Idag har vi mest inte gjort något på dagen. Kollat film, slappat och städat lite bara. Jag är nu nyss hemkommen från en mysig fika med två "gamla" kompisar, det var riktigt trevligt att göra något utan barn! Ikväll blir det freeeeeedagsmys i soffan och kanske vi har på Let´s dance =)

Inga kommentarer: