2 december 2009

Onsdag


Onsdagar betyder en buss "ner" till centrum och vidare till Öpnna förskolan mitt i stan. Vi brukar träffa min goa vän Pia och hennes två barn där. Barnen får "leka av sig", sjunga, pyssla mm. Det är Pingstkyrka som håller i det och de är väldigt goa och trevliga. Det har liksom blivit vår lilla "grej" att göra på onsdagarna och mitt lilla "monster" Noah (trotsåldern ALLAN nu...) älskar detta! På eftermiddagen gick vi till Noahs förskola där de hade "Pepparkaks-drop-in". Det blev både Obi wan kanobi, R2 D2, Dart Wader och Anakin figurer ha ha ha. Noah är ett Star Wars freak precis som sin bror och far.

1 kommentar:

Pem sa...

Jag hoppas vi ska hinna med lite pepparkaksbak i helgen.....men de e ju alltid lika dant, töserna tröttnar efter att ja gjort en plåt å så står man där själv....
hahaha, jaja, så e de la antar jag, om inte resten åker ner i magen (resten av degen) så bklir de jag som står kvar med den.....jagkanske skulle äta upp den i sånna fall å säga att de blev inga fler än dessa!?
*asg*
Ha en go freda!!!