31 december 2009

Hejdå 2009!



Minnesvärda händelser 2009

  1. Vår älskade lilla prinsessa Alva föddes äntligen 23 maj, fort gick det också!
  2. Mannen i huset blev klar med sin gymnasielärareutbildning
  3. Vi köpte en "ny" bil, Volvo V70 årsmodell 06

Jag minns året som gott med både glädje och smärta. Glädjen är att vi har fått varit friska och hela. Att Donny äntligen, efter fem års slit med studier, blev klar firades med mycket glädje! Smärtan har varit att ha varit gravid och haft ont i princip hela graviditeten. Men när vår lilla Alva kom ut så försvann smärtan direkt och det var värt varenda sekund av smärta.

Jag hoppas på ett spännande 2010! Jag kommer att vara mammaledig ett halvår till, jag kommer försöka njuta varenda sekund! Att se och få vara tillsammans med barnen så mycket innan jobbet tar vid kommer bli både en utamning och väldigt roligt! Jag vet att jag kommer längta till att börja jobba igen när det närmar sig. Önskemål för 2010 är givetvis att få fortsätta att vara friska och hela. Men näst där efter är nog att flytta till något större och fräschare boende!

Jag vill passa på och önska er ett Gott nytt år alla trogna läsare av min blogg också! Tänk att det snart är 24 tusen som besökt min blogg sedan starten 2007! Helt galet men roligt =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år till dig å din familj vill jag önska er!! Klart vi hoppas på ett riktigt bra 2010 :) kram ulle..