25 november 2009

Nya dörrar har öppnats!

Igår fick vi beskedet ... Donny har fått FAST jobb! Helt galet skönt, jag har nog inte riktigt fattat ännu =) I dessa tider då alla drar in på jobb så är man ju extra glad när just vi har sådan tur att båda har två fasta inkomster. Dessutom kommer vi närmare drömmen om att flytta till något större, nyare och fräschare boende. Jag vet ju vart jag vill flytta ... kika in här. Vi är inte riktigt ense om var och hur vi vi ska bo men det löser sig nog. En vill bygga nytt och en vill köpa nyckelfärdigt i ett redan befintligt område.

Idag kommer mina goa kollegor som oxå är mamma-lediga med deras gulliga barn Tilde, Lukas och Olle. Vi ska bara mysa och snacka en massa "skit". Vi brukar träffas en gång i veckan och det är VÄLDIGT viktigt =)

2 kommentarer:

Paula sa...

Visst är det mysigt där uppe!! Hoppas ni får en mysig dag! Hälsa alla kram kram

Paula sa...

men jösses jag glömde ju
GRATTIS GRATTIS till Donny
jätte roligt