8 oktober 2009

Wow, en natt med lite sömn!

Tänk att 5,5 timmes sömn kan kännas så skönt =) Jag blev riktigt förvånad när jag kollade på klockan i natt och den visade 04,33 ... kunde det verkligen vara sant? Hade Alva sovit från 23,02-04,33?! Jag gnuggade mina stackars ögon flera gånger ... jo det var sant! Jippi, tänkte jag och blev genast på bra humör. Oj oj, jag kunde ju nästan gå upp, koka mig en kopp kaffe och njuta av lite egen tid. Kanske ska göra det imorgon, om det blir samma härliga natt ... Kanske skall ta kameran och gå ut och fota lite ... nej, jag tror jag ligger kvar och sover vidare =)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Tänk vad fort man glömmer småbarnsåren. Men det kommer fort tillbaka när det beskrivs som du gör det. :)
Hoppas att natten bjuder på lika mycket sömn.
Sov så gott.