17 september 2009

Torsdag och höstdag =)



Idag fick jag bädda ner Alva med dubbla täcken i vagnen. Det var riktigt kallt ute, frisk luft som jag gillar så mycket. Nästan lite fuktigt och dimmigt kändes det som. Kanske skall gå upp på vinden och hämta ner åkpåsen nu? På vägen hem från att vi lämnat Noah på förskolan somnade Alva i sin vagn. Jag blev helt paff! Alva gillar inte att ligga i sin vagn allt för länge men just nu sover hon så gott i den. Idag kommer min kära mamma hit och skall fika. Imorn åker hon och pappa till Toscana, gissa om jag är avis =)

1 kommentar:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Vad mysigt hon har det i vagnen Alva! Jag har insett nu att vi behöver införskaffa en del nytt till vår plutta, för vi har ingen höst/vinterutrustning som åkpåse, overall, inga varma jackor, mössor, vantar osv. Fast att vara tvungen att shoppa sånt känns inte allt för jobbigt, för det finns ju så mycket fint :)