25 september 2009

Ögon kan gå i kors, jag vet ...

Idag har jag mättat "shopping-tarmen" lite. Jag erkänner ... det är väldigt roligt att handla till en 4 månaders dotter. Man blir ju galen så fint det finns till tjejer. Jag vet, jag har ju två pojkar sedan tidigare. Det är inte alls lika roliga färger, mönster mm till pojkar. Ok, då får man handla svin dyrt, men det har inte vi råd med. Stackars Noah får nästan aldrig nya kläder utan ärver av Isak, som ofta ärver av kusiner ... Kanske lägger jag upp bilder på det nya i morgon här på bloggen =)
Ikväll har jag varit hos min kära vän Marie. Hon har fyllt år och vi firade henne idag, jag och några till. De flesta skulle dra vidare till ett uteställe här i lilla stan men jag kände att det nog fick räcka med att jag var hem i från si sådär 3-4 timmar. Jag hel ammar ju fortfarande så både jag och Alva ville nog inte att jag skulle vara borta längre =) När jag kom hem, efter att ha varit borta knappt fyra timmar låg lilla skruttan och sov, och gör så fortfarande... Undra hur denna natten kommer att bli ...

Inga kommentarer: