10 september 2009

En ny upptäckt =)


Just nu händer det mycket med Alva. Hon upptäcker nya saker runt omkring henne dagligen. Det är så spännande både för henne och mig =) Men det som är mest centralt för lilla Alva nu är nog att det kliar och kliar i hennes mun. Hon går till attack mot bla min haka, min näsa, sina händer, leksaker, nallar, kudden mm och riktigt hugger tag med sina obefintliga tänder ;). Från att vara glad som en lärka till att fullständigt få panik på en minut. Allt kommer tillbaka, alla minnen från hur det var med pojkarna, man glömmer så lätt =) Även om det är jobbigt för både henne och mig så försöker jag ändå ta vara på denna korta tid som det ändå är, "bebis tiden" som är både underbar och ganska jobbig. Jag kan inte fatta att det är nio år sen som jag var gravid med Isak. Helt otorligt när jag tänker på det!

Inga kommentarer: