3 september 2009

Dop planering =)



Idag är det Alvas namnsdag. Grattis mitt lilla sockergryn!
Vi har haft vårt första präst besök här idag. På söndag skall vår prinsessa döpas och då krävs ju lite planering. Då jag inte har bil så ofta var prästen snäll och kom hit. Vi drack kaffe och hade det riktigt trevligt. Alva kommer att döpas i denna som är en mycket liten och gullig kyrka.
Nu skall jag fortsätta att tvätta, greja, plocka och städa för Alva sover, Noah är på förskolan och Isak är i skolan. Då gäller det att passa på =)

3 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Men grattis till Alva på namnsdagen! Ellie har ingen namnsdag och inte ska hon döpas heller. Men hon har ju två andranamn så vi får fira henne då istället. :)

Anonym sa...

oj oj oj vad mkt ni har att göra nu då inför dopet... grattis Alva kram plus

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hej igen! Jag har ju glömt att svara här på din fråga om var jag brukar framkalla mina bilder.

Och svaret är att jag har inte gjort några fotokopior av mina digitala bilder. Helt förkastligt, jag vet... Har tänkt så många gånger att jag ska göra fotoböcker av bilderna, men har aldrig kommit till skott. Nu när jag har Ellie måste jag dock ta tag i det och både göra fotoböcker och fotokopior på hennes bilder. Vilken dag som helst... :)