22 september 2009

Det pratas mycket nu =)

Igår upptäckte jag att Alva är jätte kittlig, precis som sin mor. Hon skrattade riktigt högt och ljudligt, så roligt att se! Alva har även börjat "tjöta" en hel del som vi i Götet brukar säga =) Hon kan ligga och "prata" jätte länge och blir så glad när hon får gensvar. Vilket hon ofta får då hon fortarande är som en liten klängade apa på min höft =) Skämt och sido, jag har verkligen inget emot att vara i symbios med min prinsessa! Hon är så underbar och jag är så tacksam för alla mina älskade barn. Helt opartiskt tycker jag ju givetvis att det inte finns finare barn ha ha ha.
Idag tog vi en tur till min kära vän Marie. Det var så mysigt, vi ses allt för sällan. Men hur ska man hinna, undrar jag? Man ska ha familje-tid (umgås med familjen), man ska ha vi-tid (jag och Donny göra nåt själva) och sen ska man ha egen-tid ... Pjuv, just nu vill jag bara få sov-tid nattetid =)
Idag tog jag även ett beslut som jag grämt mig över länge ... Jag behåller kameran som jag hade tänkt att sälja. Jag hade flera bud och många som ville köpa den, jag nästan sålde den oxå. Men efter noga övervägande och diskussion med mannen i huset nu på kvällkvisten bestämde jag mig för att behålla den. Jag ska satsa på att bygga på den jag redan har. Egentligen är jag ju nöjd, den är ju så himla bra (tycker jag).

Nu ser sängen väldigt trevlig ut (klockan är just nu i skrivande stund 22,27). Undra hur länge jag får sova mellan ammnings-varven ...

Inga kommentarer: