1 september 2009

Årets första höstdag!




Första september är lika med första dagen som är höst. Men idag ska det bli ca 25 grader varmt här på västkusten. Hur har det blivit så? Det känns som årstiderna inte riktigt är som de var när man var liten... Då var det vinter och snö, det var varmt och sol när det skulle! Nu kan det snöa i maj, vara sol och värme i november! Jag har sagt det förut och säger det igen - I LOVE hösten! Men det behöver inte regna för det =)
Igår hade jag en av mina värsta dagar på länge. Jag ska inte tråka ut er med vad, hur och varför, det orkar jag inte och det är dessutom ingen rolig läsning. Idag känns det MYCKET bättre och jag känner mig trots gårdagen ganska allert.

Dagens bilder visar en härlig Isak påväg till skolan. Han skulle prompt åka inlines till skolan idag.

Inga kommentarer: