14 september 2009

9 år igår!



Vår kära Isak fyllde 9 år igår, lite svårt att förstå att tiden har gått så fort! När jag tänker på det så känns det som det vore igår som vår stora kille föddes. Att bli mamma för första gången var väldigt omtumlande för mig. En ny liten person att lära känna, ta hand om och älska. Att älska denna kille är inte svårt =) Han är en mycket fantasifull, sprallig och aktiv kille som gärna vill upptäcka nya saker. Han kallar sig själv ibland för "klätter-apa" och det stämmer ganska bra!
Idag tar vi det "piano". Isak slutar snart skolan och vi andra softar i soffan. Noah har precis satt på en film och Alva sover. Jag hoppas jag får napp då jag har satt ut min kära Nikon på blocket. Jag vill utmana mig själv lite och tänkte köpa en ny Nikon d90. Håll tummarna nu =)

Inga kommentarer: