8 augusti 2009

En tur till Göteborg

På torget mitt i Göteborg kan man hitta massa fina blommor.


Jag och Alexandra, Alva ligger så skönt i sin vagn.

Är ni någon gång i Göteborg måste ni besöka denna härliga butik
(ligger alldeles vid saluhallen).




Vi trotsade värmen igår och tog en tur till Göteborg. Min systerdotter Alexandra och hennes pojkvän Nikolaj är här på besök vilket är jätte roligt. De bor i Köpenhamn och tyvärr träffas vi alldeles för sällan.
Idag är mannen i huset och Isak på båtutflykt. De skall åka från Nordön (ganska nära Marstrand) ända in till Göteborg. Jag, Noah o Alva skall på barnkalas hos Ebba och Elias =)

2 kommentarer:

maria sa...

Ja, jag längtar efter en till :) Men jag vill inte vara tjock när vi gifter oss haha så jag får vänta lite :)
Ja, det skulle vara kul att fika nån dag. Nu åker jag bort på semester men sen när vi kommer hem kan jag.
kram maria

Paula sa...

Härlig dag hittade du något fint i affären??? Kram