30 juli 2009

Nya grejer från Pinglan =)



Igår när våra gäster åkt hem var vi jätte trötta hela familjen. Jag drabbades av jätte huvudvärk och det kändes som regn i luften. Jag deppade ihop lite grann på eftermiddagen. Men efter lite vila och några panodil kändes det bättre.
Jag och mamma har hittat en sida på nätet (Pinglan.se) som vi besöker ofta. Nu har andra omgången av saker som jag beställt kommit! Ovan är en anslagstavla i zink. Den skall pryda nya bilder som jag framkallat (när jag nu kommer framkalla...).
Gårdagens bästa var nog att det även kom kläder från HM. Allt passade, både till mig och barnen. Gud så söta klänningarna var till Alva =)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Vilken läcker grej. Det blir till att skynda sig att framkalla bilder nu. :)
Visst är det kul med shopping, extra kul till en liten, liten tjej.
Ha en fin dag.