13 juli 2009

Kanske en ny blogg =)

Så var det måndag igen, värst vad veckorna rullar på i snabb takt. Mannen i huset har nu varit ledig i fem veckor. Vart har de veckorna tagit vägen? Idag, onsdag, lördag och söndag skall han dock arbeta. Känns väl sådär roligt... Vädret är ok idag, det regnar inte och solen lyser med sin frånvaro. Får se vad dagen har att erbjuda. Jag skall börja den med att gå en lång promenad.
Jag har länge funderat på att gå över till blogg.se. Där kan man lägga upp bilder i större format och det lockar lite grann. Jag håller på och grejar lite med en ny blogg men det går sakta framåt för det är så olikt blogspot... Får se hur det blir fram över. Ni lär ju märka det i så fall.
Ha en fin dag alla ni goa som läser min blogg!

1 kommentar:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Jag har haft en blogg en gång på blogg.se, plus att jag hjälper min mamma en del som har sin blogg där, och jag tycker blogspot är betydligt bättre och att man har större valmöjligheter där. Det går att göra bilderna större i blogspot också, det är bara det att man inte kan göra det automatiskt utan man behöver göra en liten ändring i html-koden. Inget större problem när man gjort det ett par gånger. Jag kan maila dig om hur man gör.