6 juli 2009

Gekås i Ullared - En miljon människor =)

Idag tog jag, mannen i huset och Alva en tur till Paradiset (typ inte då...). Men ni som känner mig vet ju om att jag älskar att shoppa! Det kan man göra på Gekås som ligger i Ullared. Jag tror nog att alla vet var och vad detta är =) Man kan nog köpa nästan allt där. Det är dessutom väldigt billigt. Idag gjorde vi slut på nära 4000 kr! Vi köpte jätte mycket bra saker, kläder mm. Alva sov hela tiden vilket underlättade väldigt mycket då det var så mycket folk idag. Vi valde rätt dag väder mässigt för idag har det varit molnigt hela dagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad olika man kan vara jag hatar att shoppa... kul att ni hittade så mkt saker. Är hon redan sex veckor. Hjälp snart är hon tonåring. kram plus

Kerstin sa...

Tänk att jag har aldrig varit där, Mekkat som alla pratar om. :) Men nån gång ska det bli av.
Ha en fin dag.