22 juni 2009

En dröm?






Livet är fullt av drömmar. Det gäller att fånga de när de kommer. De kan komma oanmälda eller inte, det spelar ingen roll för de är oftast välkomna. Många av mina drömmar har slått in. Jo, det är sant! Jag lever ihop med min drömprins, vi har tre underbara barn, ett radhus med en liten täppa, en Volvo, utbildning, jobb, hälsan i behåll, härliga släktingar och vänner =) En dröm som jag brottas lite med är hur och var jag vill bo om några år. Ett modernt hus eller ett lite äldre charmigt? I centrum eller lite utanför? Jag bråttas inte bara med mig själv utan även med mannen i huset... Men vad gör det om hundra år?

1 kommentar:

Kerstin sa...

Beslut, beslut. De är inte alltid lätta att fatta. Men det brukar falla på plats av sig självt många gånger. ;)
Ha en fin tisdag.