6 maj 2009

Någon som är sugen?


Jag har inte haft några speciella "gravid-nojjor" denna gången. Inte på mat eller godis. Men en härlig tomat-ruccola-mozzarella macka kan jag lätt smaska i mig! Ok, godis är ju väldigt gott också, men jag har nog alltid varit en gottegris =) En skillnad från de två andra graviditeterna är att jag denna gången tillåter mig att äta vad, när och hur mycket jag vill av allt. Som tur är har jag inte svällt så mycket som jag trodde att jag skulle göra ;)
Idag blir det en innedag, det ösregnar här och är grått och trist ute. Noah ska vara ledig med mig och vi ska mysa hela dagen. Isak går i skolan hela förmiddagen så han får en halv ledig dag i alla fall.
Nu är det "bara" 15 dagar kvar till den 22 Maj!

3 kommentarer:

Bibban sa...

Väldans sugen blir jag, även utan bebis i magen. Där fanns det en för 25 år sedan..å de va mysigt
Kram och lycka till
Bibban

maria sa...

Hej!
Jag städade precis Malvas garderob och märkte att vi har fått 2 precis likadana klänningar i present. Vill Alva ha en av dem? Såhär ser den ut:
http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=2415784
Den är i storlek 56
kram maria och malva

Paula sa...

Attans att jag missade dessa goa mackor. Hann inte med lunchen på jobbet idag. Hade jag vetat detta hade jag svängt förbi efter jobbet... Hjälp vad fort det gått det är ju snart daxs, Imorgon skall vi på fem års kalas. Å på tisdag har vi fyraårskalas här hemma. Hjälp vart tar tiden vägen???