25 mars 2009

Ordlös Onsdag


12 kommentarer:

Sarah sa...

Vy från ett torn på Carlstens fästning på Marstrand. Havet, horisonten i oändlighet...

Sjubarnsmamma sa...

Vacker bild

Eva-Lena Sjösteen sa...

Vacker bild på det oändliga....

Ha en fin onsdag/E-L

Randi sa...

Vackert som ett vykort!!! Får mig att drömma om sommar!

Karin Berg sa...

vacker bild. Ett samhälle som aldrig tar slut. Jo, vid havet som tar vid. Oändligt hav.

Photos by Storm sa...

Ja, havet känns oändligt. Och jag gillar den bohuslänska vyn. Det är så sällan jag kommer dit tyvärr. ha det bra/Lis

Marie sa...

Mycket vackert foto!
Men hallå!!!! 58 dagar kvar. För inte så länge sedan stod det 37? Är jag trött eller? ;-)

Anonym sa...

Vacker bild med motiv men så fortsätter bilden länge och längre bort i en oändlighet.
/Amanda
Ps/ Din babybild är så fantastisk, jag kan förstå att du känner sparkarna allt mer.

Ninni sa...

Vilken vy! Visst är himmel och hav något man förknippar med oändlighet.
Må så gott!

Della sa...

Vilken fantastisk utsikt!

anemonen sa...

Mycket vacker och bra bild på temat.

Veronica sa...

Oändligt vacker =)