14 mars 2009

Lördag


Idag fick jag sova länge, Donny och Noah gick upp väldigt tidigt. Noah har börjat vakna runt 6-7 tiden på morgonen... Isak och jag låg och gosade ända till 9. Då var det dags för vår sedvanliga "lördagsfrukost" Men vi hoppade över ägg idag, jag orkade inte koka... Sen var det dags för städning av ett förfallet hem. Mannen i huset har fått det på sin lott nu när jag har så ont och det är lite si sådär med dammsugningen... Jag får en sån lugn känsla i hela kroppen när det är nystädat och nydammat i huset :O) Jag vet inte vart tiden riktigt tog vägen på förmiddagen för lite senare kom mina kära föräldrar och fikade. En helskön lördag måste jag medge, ingen stress alls.
Ikväll ska jag ha mina närmaste tjejkompisar här på middag. Det kommer bjudas på Flygande Jakob och nån smarrig efterrätt. Sen blir det (tyvärr) nog så att vi bänkar oss framför Melodifestivalen. Jag älskar detta program egentligen (även om jag inte riktigt gillar musiken). Men i år är jag riktigt besviken. Det är för krångligt och för många olika röstningar. Sen är jag lite skeptisk över att så många som är med redan har slått igenom i typ Idol. Men men, smaken är ju som baken.

Ha en riktigt skön lördagskväll alla bloggvänner och alla andra som besöker min blogg!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Ha en riktigt fin kväll, Sarah.