15 februari 2009

Fövirrad ;O)

Igår på Alla hjärtans dag hade jag och mannen bestämt oss för en egen kväll tillsammans så vi lämnade barnen till farmor. Vi åt god mat hemma med vitt vin (alkoholfritt så klart) och slappade i soffan till Nora Jones och var sin bok. Vi hade så himla mycket tid tyckte vi. Men vipps så blev det helt plötsligt jätte bråttom. Vi fick småspringa (inte jag då...) till bilen och köra ganska snabbt för bion började om en halvtimme. Väl framme, med några minuter tillgodo, upptäcker vi att vi har åkt till fel biograf. Eller rättade sagt, jag hade bokat biljetter till en annan biograf men trodde vi hade gått till rätt. Ja, snurrigt blev det... Jag kan inte varken gå fort eller springa så det fick bli en liten tur med spårvagn till den rätta biografen. Pjuv, gissa om jag svettades! Väl framme fick vi knö oss fram i biosalongen, givetvis hade jag bokat platser i mitten på raden. Nu skulle vi bara sätta oss till rätta och störa lite till ha ha ha. Upp med våra påsar godis och prassel... Synd att filmen inte var så bra, men vi fick ju ett litet äventyr på köpet!

Inga kommentarer: