28 februari 2009

FOTOTRISS - Bokstaven T




28 kommentarer:

annette sa...

Det blev tema i temat med en katt på alla bilder, sista bilden blev min favorit!

annette

Namn: Eva sa...

UNderbara bilder på en mycket söt katt! Mittbilden är min favorit för den är säkert allra svårast att få till! Vilka huggtänder *darrar*

Må gott/Eva

Mita sa...

Söt liten katt du har, tungan får rösten från mig. Ha det bra

Pia sa...

Huggtänderna är förtjusande! Perfekt tolkning på T! Må gott!

Paula sa...

Men du är ju bäst mitten bilden blir min favorit.... Ha det så bra...

Anonym sa...

Oj, vilken gäspning! Go' katt, fin triss.

Anonym sa...

En underbar triss på ett och samma objekt, förlåt djur menar jag. Jag menar att din triss är enhetlig. Fina bilder som hör ihop till temat.
Hadet med dig!

Jah Hollis sa...

Bra bilder och bra T-tema i temat.

Anonym sa...

Härliga bilder där den sista blir min favorit! Så söt!
Jag önskar dig en riktigt skön söndag! Kramis

Anonym sa...

Kul med ett tema i temat! Mittenbilden är riktigt häftig - kul att du lyckades fånga det ögonblicket. Ha en bra dag!

Kerstin sa...

Vilken fin tolkning och vacker katt! Man kan som aldrig sluta fota katterna. De är ju så himla fina.
Ha en härlig söndag.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Vacker kisse som visar upp sig på ett fotogeniskt vis :) Svårt att välja, men jag väljer den översta bilden där hon/han tvättar sig nöjt!
Ha en fin vecka/E-L

Anonym sa...

Vilka underbara bilder på tema T. Jättegullig kissemiss. Sista bilden är otroligt fin!

Anonym sa...

Härliga bilder, gillar huggtänderna bäst!
Vacker katt förresten!

/Caroline

Rajson sa...

Där ser man vad mycket glädje man kan ha av ett husdjur!
Härliga foton, men eftersom jag känner mig så där söndags slö känner jag för trean.Vill också ligga kvar i sängen och sträcka på mig lite och slumra in igen!
Ha det gott!

Anonym sa...

Häftiga tre bilder på T:-)

Synnøve. sa...

En härlig triss. Kan inte plocka ut en bild. De hör ju ihop liksom.
Kram Synne.

Anonym sa...

Oh vilka ljuvliga bilder! Alla är fina måste jag välja en så hmmm det får bli tvåan! Cool tajming!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hoppas allt är bra med dej !!
Var in och försökte kommentera efter er Ullareds tur , men det funkade inte . Så få se nu då !!
han är så fin er katt !
KRAM/Lotta

Anonym sa...

Underbar triss! Katter är bara så oemotståndliga! alla bilderna är bra, men mittbilden är vassast tycker jag.
Ha en bra vecka

annalarssonphotography sa...

Vilken härlig T-triss!! :)

Bilden på tänderna blir min favorit så skön bild :) Fint att de alla hör ihop också!

Ha en fin söndag och kika gärna in hos mig!

Anonym sa...

Fin röd tråd å fina bilder!!
Kramen, Maria

anemonen sa...

Milde tid så fina bilder på temat. Katten är klart fotogenisk:-)

SysterLilli sa...

Vilken liten skönhetsmiss! Jättefina bilder alla tre. :)

Baronessan sa...

Jösses så gulligt det där blev då. Katter är alltid rätt!

Veronica sa...

Klockren triss!
Harremin så söta bilder! Hm jag gillar nog tassen bäst!!
=)

Susanne sa...

Men Jösses så gulliga bilder på en riktigt gullig misse. Gillar nog sista bilden bäst. Mvh Susanne

Marie sa...

Underbara bilder alla tre :-)