2 februari 2009

Det rör sig...

Nu är det "bara" 15 veckor kvar till bebisen i magen kommer... Eller kanske 18 veckor, med tanke på att jag gick över nästan tre veckor med Noah så är det kanske lika bra och tänka att jag går över några veckor igen... Denna graviditeten är så olik de andra två. Säkert mycket pga av att min livssituation ser väldigt annorlunda ut. Nu har vi ju två barn, jag jobbar som en tok, pluggar mm mm. Ok, nu är jag sjukskriven 100% men hösten som gick har varit galen. Nu när jag tänker tillbaks på tiden som gått så förstår jag inte hur vi fick ihop det. Är det en pojke eller flicka? Inte vet jag. Jag har faktiskt ingen som helst aning. Känner absolut inte på mig varken det ena eller andra. Men nyfiken som jag är så ska vi faktiskt kika efter om två veckor... Det ska bli så spännande!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Berättar du för oss? ;)
Antar att det känns ganska spännande och tiden går så fort. Snart är den lilla personen här. :)
Ha det gott

Anonym sa...

Ska bli spännande! Vore kanske skoj med en liten tös, men en bebis oavsett kön är ju ett stort mirakel. Även om jag trodde att jag fattade innan så förstår jag nu då jag har min egen guld klimp att jag inte förstod. Det är så stort! Lycka*
Hoppas allt är bra trots foglossning. Kram Nina