25 januari 2009

FOTOTRISS - Ätbart




En pizza blir till...

Fler bidrag hittar du här.

19 kommentarer:

Kerstin sa...

Underbar tolkning. Han är så fin den lille kocken. Första bilden blir min favorit. :)
Ha det gott.

Anonym sa...

Vilka fantastiskt härliga bilder! Den andra blir min favorit..om jag tvunget ska välja.
Ha en riktigt skön söndag! Kramis

Anna Hammar sa...

Härliga bilder, blir riktigt sugen. Gillar den sista för den känns nästan som att den bara är att stoppa i munnen och njuta..

Anonym sa...

Gulliga bilder på din lille kocken och favortit blir den andra bilden, för han ser så allvarlig ut när han dekorerar pizzan.

Anonym sa...

Sån mat är allra godast när man själv har varit med och gjort den!
Jättefina bilder!

Anonym sa...

Vilken glädje att får vara med och göra pizza!
Första bilden är min favorit!

Anonym sa...

Kul bilder/ ha en bra dag

Anonym sa...

En go liten pizzabagare, vad månde bliva ... ettan är min favorit

Agneta sa...

Försa bilden med den koncentrerade lille pizzabagaren blir min favorit.

Anonym sa...

Å, så gott det ser ut!! Blir riktigt sugen på pizza till middag...
Kramen, Maria

Anonym sa...

Yes! Hemgjord pizza. En favorit även i vår familj.

Anonym sa...

Härliga bilder men den sista måste nog bli min favorit...

Anonym sa...

Härliga bilder. Hemmagjort pizza är bäst. Bild två vinner. Eva

Ulrica sa...

Härliga bilder och visst är det fantastiskt gott med hembakad pizza.

Anonym sa...

*mums* Gott ätbart!

Paula sa...

Fina kort och en duktig liten kock. Hoppas den blev god. Första kortet blir min favorit... kram

Synnøve. sa...

En härlig pizzabagare. Ser gott ut.
Synne.

Karins fotoblogg sa...

Mums! Ser mysigt ut också med pizzabagaren! Mina småkillar tycker också att det är kul att göra pizza.

Jah Hollis sa...

En blivande pizzabagare kanske. Visst blir det gott när man själv lagat till det (fast kanske inte alltid). :-)