3 december 2008

Lite julstämning i stugan ;O)

När jag kom hem idag från jobbet var jag lika trött som vanligt. Usch vill inte vara såhär trött och negativ varje dag... Så jag tog tag i mig själv och skapade lite julstämning här i vår lilla stuga. Letade fram en uteljus-slinga som jag fixade i ordning runt vårt staket på framsidan och strök julgardiner som jag nu hängt upp så fint. Bytte ut värmeljushållare (Sarah är noga med att det skall vara "rätt" färg och så...) i v-rummet och lade på julduk i köket. Känns riktigt mysigt här hemma nu. På lördag då vi är lediga och barnfria (vi ska få en hel helg för oss sjlälva jag och Donny!) ska jag nog gå upp på vinden och plocka fram lite tomtar och änglar med. Jag är sån att jag "dansar ut" julen väldigt snabbt... Så då gäller det att ta fram den inte allt för sent ;O)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag brukar oxå dansa ut julen väldit snabbt :)