27 december 2008

Frostigt


Äntligen blev datorn ledig i några sekunder. Mannen i huset skriver på sitt examensarbete så han blockerar datorn dygnet runt. Stackaren, jag kommer själv ihåg när jag satt dygnet runt och skrev, läste, skrev osv. Det är så frustrerande att inte kunna göra något tillsammans nu när jag är lite jul-ledig. Visst, jag kan hitta på saker själv med barnen men det är inte riktigt samma sak... Ikväll skall jag i alla fall gå på Madagaskar 2 med storprinsen, det ska bli mysigt. Vi är inne i en ganska jobbig mamma-son period nu. Ni som har barn kanske förstår vad jag menar?? Så det ska bli mysigt med lite egen tid tillsammans med älskade Isak. Må så gott nu alla och njut av allt godis, ledighet, mat mm.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad härligt att få rå om honom en stund och gå på bio. :) Sånt behöver man ibland.
Hoppas pluggandet för maken går bra.
Ha det riktigt fint.

Anonym sa...

Jag tycker absolut att du ska vara med i fredagsfoto nästa vecka. Titta in på torsdageftermiddag om du är nyfiken på ämnet...
mvh åsa gillar rosa