7 december 2008

FOTOTRISS - SIFFROR




20 kommentarer:

Della sa...

Där var det många siffror att håla reda på. Tvåan blir min favorit. Snyggt fotad!

Mita sa...

Du har en riktigt fulltecknad agenda, trevliga bilder. Ha det bra

Anonym sa...

Det var verkligen fulltecknat i den kalender! Min favoritbild bland dina tre blir den i mitten!
Hoppas att du får en lugn och skön söndag! =) /maria_6909

Anonym sa...

Gillar idén att tolka veckans tema med tre bilder samman i ett nytt tema "Kalender"

annette sa...

Så härlig tolkning, men det såg fullt ut;)
Tvåan blev favorit!

annette

Anonym sa...

Ojoj - det måste vara sifferrekord på dina bilder! Vad skulle man göra utan almanackan??? Ha en mysig andra advent!

Jah Hollis sa...

Vad är det man säger: Ordning och reda, pengar på fredag.
Fast här blir det visst Danmark på lördag i stället. :-)

Anonym sa...

hos dig var det MÅÅÅNGa siffor :)

Anonym sa...

Massa nuffror;)

Tvåan var favoriten:)

Klarabella sa...

Oj, vilket fullspeckat schema!
Hoppas du får det lite lugnt idag när det är andra advent.

Anonym sa...

Jag gillar din tolkning av veckans tema, känner igen mig med massor av tider att hålla reda på. PUH då behövs almanackor i mängder!
Kramis

Photos by Storm sa...

Ser väldigt skönt ut med en tom kalender på andra bilden. Men kan det vara möjligt?/Lis

Wickans värld sa...

Hoppas den första bilden är en "familjealmanacka", o inte bara din, annars måste du vara på flera ställen samtidigt!
Det är fullt upp!!

Paula sa...

Oj många siffror att hålla reda på hos er.. Utmaning hos mig.Kram

Anonym sa...

Inrutat och inramat - hoppas du hittar en lucka!
Mats

Anonym sa...

Oj, vilka fylda agendor!

Anonym sa...

Ångestframkallande må jag säga :-)
Påvisar dock hur mycket vi alla styrs av siffror i en eller annan mening.
Ha de gott.

/Zippo

Jag sa...

Ja, veckorna är fulla av siffror. Lite stressande. Gillar din tolkning av veckans tema.

Anonym sa...

Bra tolkning och bra bilder!
Svårt att välja favorit, men schemat är nästan bäst.
Ha det så gott!

Anonym sa...

Här var det en massa siffror. Snygga bilder men mittenbilden måste nog bli min favorit...