14 december 2008

Fototriss - Runda former




23 kommentarer:

Anonym sa...

Spindelnätet är bara helt underbart, så den blev en klar favorit den här gången.

Anonym sa...

spindelnätet får min röst

Della sa...

Vackra bilder! Jag röstar också på spindelnätet.

Anonym sa...

Spindelnätet är så vackert fångat på bild!!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Likt övriga säger jag spindelnätet, jättefint!/E-L

Kerstin sa...

Fina bilder alla tre. Jag riskerar att bli tjatig men jag säger som de andra, spindelnätet blir min favorit. ;)
Ha en fin tredje advent.

Anonym sa...

Fantastisk bild på spindelnätet.. gillar fotot på rundhet:-)

Anonym sa...

Även här var det runda vackra former. Jag fastnade för spindelnätet! Det ser ut som det består av en pärlrand av vattendroppar. Lovely!

annette sa...

Spindelnätet blev en klar favorit här idag, så helt underbart vackert!

annette

Anonym sa...

Wow, vilka fina bilder, men spindelnätet är min favorit x)

Agneta sa...

Det vackra spindelnätet blir min favorit.

Pia sa...

Spindelnätet! Waow!! Läckert! Må gott i advent!

Anonym sa...

Jag säger som alla andra. Spindelnätet blir min favorit. Och det trots att jag är livrädd för spindlar. Men det väcker minnen från sommar morgnar tassandes i nattlinet över blåbärsris till utedasset :0)
Tack för det.

Anonym sa...

Spindelnätet är fantastiskt/marierox61

Jah Hollis sa...

Fantasifulla runda former du har fått ihop. Spindelnätet är väldigt vackert och midsommarstången är ju ett fyndigt motiv.

Anonym sa...

Vilka superfina bilder! Min favorit blir spindelnätet med dagg på! Jätteläckert! Ha en fortsatt skön söndag!

Anonym sa...

Vackra bilder alla tre men min favorit blir det superfina spindelnätet!
Hoppas att du haft en mysig luciahelg! =) /maria_6909

Photos by Storm sa...

Vilekn fantastisk skapelse ett spindelnät är. Och ditt foto av det var perfekt/Lis

Anonym sa...

Det är ju en otroligt vacker bild på spindelnätet! Blir mållös!
Kramis

Anonym sa...

spindelnätet är vacket det vinner kram plus

Anonym sa...

Första bilden, på spindelväven, blir favorit för mig även om alla dina tre bilder var jättefina!
Mvh
Ina

Synnøve. sa...

Midsommarstången....
Alla gånger.
ha en fin måndag.
Synne.

Anonym sa...

Snygga bilder men spindelnätet blir helt klart min favorit...