21 december 2008

FOTOTRISS - Mina små juldetaljer 2008




18 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på en fin blomma...god jul

Anonym sa...

Åh, jag känner doften ända hit!
;-)
God jul!

Anonym sa...

instämmer det doftar ända hit till Västergötland

Anonym sa...

Hyacinter är otroligt vackra!
Tyvärr kan vi inte ha dem hemma eftersom jag bland annat är mycket känslig för dess dofter. Om det är en mild vinter får de ibland stå och se vackra ut på balkongen!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Ingen jul utan hyacint, luktar så gott & är så förknippat med jul....

Kerstin sa...

Fina bilder som vanligt Sarah. ;)
Ha en fin fjärde advent.

Anonym sa...

Jättevacker julblomma! Hyacinter är otroligt vackra!
En riktigt Kul Jul önskar jag dig!
Kramis

Anonym sa...

Jätte vackra bilder :)

Anonym sa...

synd att jag är så allergisk mot hyacinter, det är en vacker blomma!

Anonym sa...

Vackra foton på blomman.
God jul

Anonym sa...

Vackra bilder! Gillar blomman men mitt huve klarar inte av doften... tyvärr. Jag får nöja mig med att beundra andras... Kramen

Ninni sa...

Jättevackra bilder på hyacinten! Vita hyacinter är så vackra!
Hoppas du får en riktigt skön julhelg!

Anonym sa...

Vackra bilder. Kan inte välja favorit. Får bli dem alla.
God Jul! :o)

Wickans värld sa...

Mmm, känner hur gott det doftar!

Anonym sa...

Alltid fint med blommor.
Väljer den första bilden som min favorit.
God jul.

/Zippo

Photos by Storm sa...

Ja, hyacinter hör verkligen julen till. God jul från mig/Lis

Jah Hollis sa...

Du skulle kunna länka en doftlänk kanske...:-)
Ha en god jul!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på hyacint! Är ute i sista minuten med min fototriss - har varit bortrest en vecka i snöiga Trysil :-)! Ha en fortsatt trevlig julhelg!