6 november 2008

Måste bara säga...

... att jag blir så himla glad när ni lämnar avtryck här på bloggen. Även om väldigt många inte skriver en kommentar så vet jag att ni besöker mig ofta och det känns så roligt. Jag själv tar mig en tur varje dag bland mina favoritbloggar, det känns liksom som man lärt känna så många av er!

Jag har kommit på varför inspirationen är lagd på is just nu. Är helt enkelt för trött (som om inte alla redan räknat ut det...). Dessutom har illamåendet gjort sig påmint igen... Skulle inte det avta efter vecka 12?? Med mina andra två graviditeter skrev jag lite vecko-dagbok över hur jag kände mig osv. Det är väldigt roligt att läsa och jämföra tre graviditeter! Jag kan inte minnas att jag blev så här stor och att det syntes så fort med de andra två... Med första graviditeten hade jag gått upp 3 kg i vecka 13, i andra graviditeten 2 kg och nu 2,5 kg så ganska jämt är det ju om man ser vikt mässigt. Det roliga är att magen är mycket, mycket större denna gången i vecka 13 ;O) Ja, vi har kollat, det är "bara" en liten i magen.

Nej, nu skall jag nog gå ner till den där godipåsen jag köpte förut...

4 kommentarer:

Anne sa...

passar på att säga hej när jag ända tittar in.
Ät inte för många godisar, det är inte nyttigt har jag hört..;-)

Anonym sa...

tack!

Det där om vecka 12 är en myt. Jag kräks fortfarande...

kram maria

Kerstin sa...

Det är väl klart att man lämnar avtryck hos dig. Du lämnar ju avtryck genom dina foton och man vore ju dum om man inte uppskattade dom. ;)
Ha det jättebra och hoppas på att illamåendet inte blir så häftigt.

Paula sa...

Usch för illamående... mmmums för godis. Klart man kollar din blogg varje dag fast ibland är jag nog dålig på att lämna ett avtryck skall genast skärpa mig... hihi.. Ha en underbar fredag det skall jag. Ikväll skall jag iväg och klippa två hästar. Får se om jag överlever (den ene sparkar och bits) jag jobbar lite då & då.. trivs bra med det. kram plus